Gidas kaip paleisti patrauklią Google Ads reklamą

Google reklama gali būti puikus būdas pristatyti savo verslą potencialiems klientams, tačiau gali būti nelengva pradėti ja naudotis. Šiame 5 žingsnių gide rasite pagrindinius Google reklamos kampanijos kūrimo principus, kad galėtumėte pradėti didinti savo svetainės lankomumą (ir pardavimus!). Tikimės, jog patarimais pasinaudosite ir straipsnis bus naudingas.

  1. Pasirinkite tikslą: ko norite pasiekti savo reklama? Ar siekiate nukreipti srautą į savo svetainę? Sukurti potencialių vartotojų? Užtikrinti pardavimus? Kai žinosite, ko norite pasiekti skelbimu, galėsite pradėti planuoti kampanijos strategiją.
  2. Nustatykite kampaniją: Dabar metas pradėti kurti skelbimus! Turėsite sugalvoti patrauklią antraštę. Tai reikalinga, jog pritrauktumėte daugiau žmonių ir įtikintumėte žmones spustelėti reklamą. Taip pat reikės pasirinkti tinkamą paveikslėlį arba vaizdo įrašą.
  3. Apsvarstykite biudžetą: kiek esate pasirengę išleisti „Google Ads” kampanijai? Nepamirškite nustatyti dienos biudžetą, jog neviršyti numatyto biudžeto.
  4. Pasirinkite raktinius žodžius: tai žodžiai ar frazės, kuriuos potencialūs klientai naudos ieškodami jūsų produkto ar paslaugos. Svarbu pasirinkti raktinius žodžius, kurie būtų susiję su tuo, ką parduodate.
  5. Rezultatų stebėjimas: pradėjus kampaniją, svarbu stebėti rezultatus, kad matytumėte, kaip ji veikia. „Google Analytics” yra puikus svetainės lankomumo stebėjimo įrankis.

Kiek kainuoja Google reklama?

Kampanijos kaina priklauso nuo daugelio veiksnių, įskaitant reklamai išleidžiamą sumą, naudojamus raktažodžius ir jų konkurencingumą. Apskritai įmonės turėtų tikėtis, kad už vieną reklamos paspaudimą gali tekti sumokėti 20-50 centų, o kartais ir daugiau.

Jei neturite laiko gilintis ir mokytis kaip dirbti su Google reklama, jums padėti gali profesionali reklamos agentūra – https://bereklamosnegerai.lt/google-reklama/

Agentūros samdymo kaina priklauso nuo kampanijos dydžio ir apimties, tačiau jas samdant sutaupysite daug laiko, pinigų ir kantrybės, o rezultatai stebins nuo pat pirmos dienos. Taip, reklamos agentūros nėra pigios, tačiau turite įsivertinti savo projekto dydį ir tai, jog neišleisite biudžeto veltui, bei jį išnaudosite maksimaliai gerai.

Tai yra puiki platforma bet kokio dydžio įmonėms, tačiau svarbu nepamiršti, kad dėl vietos puslapyje konkuruojate su kitomis įmonėmis. Kuo aktualesnis ir tikslingesnis jūsų skelbimas, tuo didesnė tikimybė, kad jį pamatys potencialūs klientai.